Možnosti plateb

1. PLATEBNÍ KARTOU PŘEDEM – ONLINE PŘES INTERNET

  • Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.
  • Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.
  • Nebaví Vás vyplňovat platební údaje? Jednoduše si při příštím nákupu uložte platební kartu kliknutím na Zapamatovat kartu pro příští nákup. Vaše platební údaje se uloží jako zabezpečená informace v naší platební bráně a při příštím nákupu si už jenom vyberete, kterou kartou chcete zaplatit bez zdlouhavého vyplňování požadovaných informací. Naši zaměstnanci nemají k těmto citlivým informacím přístup. Vaše uložené platební karty je možné spravovat ve vašem účtu v záložce Moje platební karty.

 

2. BANKOVNÍM PŘEVODEM

  • Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u České spořitelny. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí.
  • Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

 

3. DOBÍRKOU 

  • Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží doručovateli přepravní služby (kurýrovi).

 

Doprava

KURÝR PPL – 99,-Kč

  • Cena za dopravu je 99 Kč
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr s informací o čase doručení a telefonním kontaktem přímo na řidiče.
  • Dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prostřednictvím emailu: info@lovefoods.cz nebo na telefonu: 777 531 011. 
  • Nejčastější dotazy naleznete zde https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&fulltext=faq&art_id=390 
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde  https://www.ppl.cz/ftp/p%C5%99%C3%ADloha%20HM/Obchodni%20Podminky%20(Update%2009-2019).pdf
  • Reklamační řád PPL je přístupný zde https://www.ppl.cz/ftp/p%C5%99%C3%ADloha%20HM/Reklamacni_rad_1.9.2019.pdf 
  • Doručujeme pouze na území České republiky

 

PPL SOBOTNÍ DORUČENÍ – 99,-Kč

  • Cena za dopravu je 99 Kč
  • Speciální typ dopravy. Zásilka bude doručena v sobotu mezi 8:00-18:00 hodinou (doručení závisí na trase a kapacitě kurýra, v případě nedoručení budete kontaktováni v pondělí)
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr s informací o čase doručení a telefonním kontaktem přímo na řidiče.
  • Dodání do 2 pracovních dnů
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „OK“
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte ohledně dalšího postupu.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prostřednictvím emailu: info@lovefoods.cz nebo na telefonu: 777 531 011. 
  • Nejčastější dotazy naleznete zde https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&fulltext=faq&art_id=390 
  • Všeobecné podmínky doručování zásilek naleznete zde  https://www.ppl.cz/ftp/p%C5%99%C3%ADloha%20HM/Obchodni%20Podminky%20(Update%2009-2019).pdf
  • Reklamační řád PPL je přístupný zde https://www.ppl.cz/ftp/p%C5%99%C3%ADloha%20HM/Reklamacni_rad_1.9.2019.pdf 
  • Doručujeme pouze na území České republiky

 

OSOBNÍ ODBĚR - zdarma

Osobní odběr je možný Budišově nad Budišovkou v prodejně Květiny u kostela 

Uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu. 

Pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.